03 September 2014

Saya dan Shaklee

Macam mana saya bermula dengan shaklee...
Alkisahnya bermula bila saya pregnant utk my one and only princess(so far)...
Masa pregnant tu saya selalu lenguh2 badan n sengal2 kaki.
usia kandungan baru jer 5 bulan kaki saya dah bengkak2 akak sembab... Mulanya x perasan tapi ada sorang akak ni tegur masa tu baru habis solat kat satu surau ni...
Dia ingatkan kaki saya bengkak sebab banyak berdiri n berjalan, dia xsedar pun saya pregnant masa tu coz perut xmenonjol sangat. Baru 5 bulan la katakannn...Mengandung anak pertama lak tu. huhu

Bila dah jadi kes sembab ni, rasa menyucuk dia memang ossem laaa memalam tu... Pendek kata nak tidur xselesa la.huhu...saper biasa kena memang tau la macamana rasanya. kannnn.hihi

Dok sakit2 tu, saya cerita la kat my sister yang memang amalkan supplemen shaklee ni.
Dia suh amik ostematrix ngan ESP. Baik untuk ibu hamil dan boleh bantu atasi masalah sengal2 tulang katanya...Mula2 saya cuba ostematrix jer dulu. Lepas 2-3 hari je terus xde sengal2 n palinggg saya puas hati sebab sembab kaki da hilang sampaiiii la bersalin.





Lepas bersalin dan habis pantang beberapa bulan, saya continue ngn ESP untuk tambah susu badan coz memula anak masuk NICU so xbreast feed dari awal... Dipendekkan cerita, lepas consume xberapa lama, susu terus mencurah-curah keluar, rezeki untuk baby gak kot. Syukur sangat. Sebelum amalkan ESP ni, saya dok jeles tengok susu badan my sister banyakkk sangat (dia bersalin awal sebulan dari saya)... Bila dia pam/ anak dia menyusu sebelah yang lagi satu tu kua macam paip (sampai xperlu perah- just tadah ngan gelas jer)...

Masa tu memang jeles la tengok sebab rasa susu badan saya xkua sangat n sedey dok pikir anak xkenyang menyusu. Haaaa, lepas consume shakle, terus susu meriah macam dia. hepiiii jer.... Memula tu terkejut juga, seba xpernah2 tersedar pukul 5 pagi ngan badan lencun. Ingatkan apa, rupanya susu badan melimpah. Rezeki anak, stok susu pun boleh simpan dalampada dok menyusukan anak seharian tu. Syukursangat dipertemukan dengan shaklee ni. 



Anda ingin mendapatkan ESP dan Ostematrix Shaklee?

-----------------------------------------------

SMS/Whatsapp : 019-359 4787
E-mail : mommyzahraa@gmail.com
Facebook :Atin Dhanesha
Instagram : atin_dhanesha

* Penghantaran ke Seluruh Malaysia melalui POSLAJU dan GDEX 


No comments:

Post a Comment